måndag 11 oktober 2010

Sjukstuga, pyssel och fika!

Idag är jag hemma med M, hon har i en vecka varit snuvig och har en hosta som inte vill ge med sig...så nu får hon vara hemma och kurera sig ett par dagar. För att förgylla tillvaron så fick hon välja sitt favorit fika, chokladbollar...och jag tackar inte nej;).
Pysseltips till en rastlös sexåring (tipset som jag fick av Lotta, syns på bilden), är "Create Your Sweet Home". En pysselbok där man skapar ett hem, både med klistermärken och/eller rita med mallar. Köpt på BR Leksaker.

3 kommentarer:

  1. MMmmm, lägg upp en chokladboll till så kommer jag förbi ;) Vad roligt att ni hittade pysselboken. Visst är den fin! Jag skulle vilja ha en egen :) Hoppas M kryar på sig så vi ses på onsdag. Vi längtar!

    SvaraRadera
  2. Ser mysigt ut men hoppas M kryar på sej:) Ha det bra, kram emma

    SvaraRadera
  3. Lotta: vi ses på onsdag:)!

    Emmsan: kul att du tittar in hos oss... vilken fin blogg du har:).

    SvaraRadera