onsdag 21 mars 2012

På väggen


Jag är inte mycket för tavlor i mitt eget hem, men jag tycker verkligen att det är så fint med t ex tavelväggar. Jag antar att det är för att jag inte lyckats hitta eller få till de rätta motiven, men skulle jag få till en sån här fin tavelvägg skulle jag bli mycket nöjd!
Men nu är det så att ibland dyker just det där rätta motivet upp, som du inte kan sluta tänka på och så var det med dessa stolar. Bästa Karin har tagit fotot på stolarna som hänger på väggen i vardagsrummet och ja, jag är mycket nöjd!

8 kommentarer:

  1. Finaste bilden hittills Sanna :) Åh!

    SvaraRadera
  2. Förresten, var kommer tavlan/fotot ifrån?

    SvaraRadera
  3. Hej Lisa. Karin har tagit fotot. Kolla in karinsfotoblogg.blogspot.se. Jag har storleken 50x75 i en 100x70 rm från ikea, fick dock skära till paSspartoun själv.

    SvaraRadera
  4. Ah ok, jag förstod det som om hon tagit bilden av erat vardagsrum :) Måste kolla in hennes blogg då!

    SvaraRadera
  5. Superfint blev det med Karins motiv på väggen.
    Helhetsintrycket är kanon.

    SvaraRadera
  6. Anonym23:13

    Så himla fint! Färgskalan, kuddarna, tavlan... allt!! Förresten, vad är det för soffa? Hoppas du har lust att svara! Trevlig Valborg på dej och tack för mysig blogg!!

    /Malin M

    SvaraRadera
  7. Hej Malin, soffan är från Ikea - modell Karlstad. Vi köpte en 3-sits soffa och en schäslong till och satte ihop (i tyg Blekinge vit). Dessutom bytte vi soffbenen till andra i borstat stål (dessa finns också på Ikea). Bästa köpet m t p småbarn och går att tvätta i 60 grader. Dock ett minus då man måste skruva isär soffan för att tvätta tyget på stommen.
    Lycka till!

    SvaraRadera