måndag 10 december 2012

min helg

 1) Tåget, på väg till Stockholm 2) Hemma hos mamma 3) Julmarknad 4) Loppisfynd

Lördag i Stockholm - egen tid med en gammal kompis: massa prat, god mat, lite shopping (allt under alldeles för kort tid:) - vilken lyx. Under söndagen hann jag och min mamma med loppis (bilden längst ner visar mina fynd, alltsamman för 50 kr:) och julmarknad, för att sedan hinna hem till mamma och fixa ordning glögg och mat till familjen. En toppen helg med andra ord! Ha en bra vecka!

3 kommentarer:

  1. Anonym11:35

    Julmarknad på Herrängens Gård minsann... Hur hamnade du där, i mina hoods?

    /Lotta

    SvaraRadera
  2. Anonym12:12

    Finis! Det var så kul att ses. Och vad mysigt det ser ut vid Herrängens gård, där har jag inte varit på typ 20 år.
    Bra loppisfynd förresten. Kram / Lisa

    SvaraRadera
  3. Lotta - det är mina gamla hoods, de bästa:). Min mamma bor kvar där.

    Lisa - så mysigt att träffas:). Herrängensgård är super mysigt, värt ett besök. God mat och fika:). Kram

    SvaraRadera