torsdag 30 december 2010

Nyårs stassen klar...


...inte min alltså, men Mejas (min brukar som vanligt gå i svart;). Den här fantastiska klänningen såg jag och Meja på H&M dagarna innan jul och den hamnade genast högt upp på önskelistan. Hon till och med insisterade att prova den, hon som annars tycker det är tråkigt att prova i affärer och dessutom behöva stå i kö! -"Ja, vi får väl se vad tomten kommer med...hummpf".
Dagen innan julafton var jag på stan för att göra de sista inköpen, och vad ser jag, en enda klänning kvar, i rätt storlek och för 100 kr!!! Ja, gissa om de har varit oskiljaktiga sedan dess;).


Gott Nytt År till er alla!!!

PS. Den stora flytten har ej skett, som ni ser badar vårt sovrum i Barbie-rosa färg;). DS

3 kommentarer:

  1. Gott Nytt År på er. Vi ses 2011.

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar klänning, så fin!
    Ser fram emot 2011 med dig och alla andra trevliga bloggare!

    Gott Nytt...
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Jag tycker ni ska köra på det rosa temat i ert sovrum ;) Hur går det med de stora flytterna? Ska bli spännande att se resultatet :) Gott Nytt År till er hela familjen och stor stor kram! Hoppas vi ses snart.
    (VILKEN fin klänning!)

    SvaraRadera