fredag 4 mars 2011

I väntan på sol och värme...


Nu står två vita Vågö stolar i förrådet, i väntan på sommaren och landet. Pust...höll knappt få in dem i bilen, men efter omstuvning av barnstolar, ryggstöd och diverse bråte i bakluckan (känns det igen;) så fick jag in dem. Jag lovar, de som satt i restaurangen, med utsikt över parkeringen fick sig ett gott skratt;).
De hade precis packat upp trädgårdsmöbler och tillbehör, och jag var inte ensam om att klämma, känna och köpa!!! Så (Linda;) skynda fynda!
Köpte dessutom tre söta avlånga kuddar till barnens rum på landet (bilden ovan, fanns också på trädgårdsavdelningen), ska trixa och fixa lite med dem...ni får se när/om det blir färdigt;).

Ska bli så skönt att bli fulltaliga igen, P har varit i Schweiz hela veckan och det känns, är helt slut (fast jag fått hjälp av mamma;). Ha en riktigt härlig helg!

2 kommentarer:

  1. Åh tack, jag trodde det var nästa fredag... MÅSTE åka dit IDAG :) Tack igen! Hoppas vi får se bild på var du ska ha dina stolar sen. Kul att du köpte.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Hej! Du får tillbaka Liebster blog award av mig, för att jag älskar dina inspirerande bilder och för att jag alltid ser fram emot nya inlägg! :)

    SvaraRadera