tisdag 21 juni 2011

Årets ljusaste dag...


Vilket växlande väder det har varit, och just idag cyklade jag till jobbet (måste egentligen ha bil till jobbet, men gjorde ett undantag)...konstaterade ganska snabbt att jag måste bättra på kondisen;). Blev nästan sen till dagis för att jag väntade på att regnet skulle sluta. Men nu, ikväll, är himlen klarblå och det börjar skymma...L ligger bredvid mig i soffan, M är hos mormor och P på resande fot. Nu längtar jag till torsdag då vi blir fulltaliga och det bär iväg till landet för midsommarfirande, jippi!

2 kommentarer:

  1. Anonym22:14

    Hej Sanna!

    Hoppas att du har det bra. Vi ses kanske i Grissle i helgen? :-)

    /UT&IN-Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej Jenny! Ja det kanske vi gör:), loppis på lördagar kommer att besökas flitigt i sommar i alla fall;).
    Ha en härlig midsommar!
    //Sanna

    SvaraRadera