måndag 11 juni 2012

Veckosvep

Jisses, var tog veckan vägen?! Förra veckan gick i raketfart och det var aktiviteter varje dag (och kväll), på kvällen var jag så slut att jag somnade i soffan innan kl 21. Det har varit dagis- och skolaktiviteter och kalas..inget att klaga på egentligen, det har varit toppen!
Här kommer ett veckosvep;). 


M fyllde hela 8 år på självaste nationaldagen, och det firades både med familj och klasskompisar.
Bästa presenten, enligt M, var denna fina byxdress från HTKAF. De har varit oskiljaktiga sedan dess:).


Fina ballerinas, från Din Sko, till mamman;).


Senaste tillskottet till köket, en sockerskål.


Älskar ljuset i lägenheten, från morgon till kväll. Imorgon är det skolavslutning och kalas...nu kör vi en vecka till i raketfart;).
 Ha en härlig vecka!


6 kommentarer:

  1. Underbara bilder! (som alltid) Kram

    SvaraRadera
  2. Hej, jag hittar ingen mejladress till dig, så jag får fråga här.
    Jag undrar om jag får plocka ihop några av dina fantastiska bilder på ditt fina hem, för ett inlägg hos mig om din blogg/hem?
    Mejla mig gärna om det är ok.
    Kram Ulrika
    seventeendoors@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Vad fint ni har det hemma! Ha en bra vecka.

    SvaraRadera
  4. Anonym21:05

    Hej!

    Gillar peace-kudden, snygg färg!
    Skulle gärna vilja veta var den kommer ifrån?

    Mvh Jeanette A.

    SvaraRadera
  5. Jeanette: Peacekudden kommer från Day Home. Den har funnits i ett antal år men fyndade den på rean(70%)för ett par veckor sedan.

    SvaraRadera
  6. Love your home! Beautiful photography as well!! Adore!! Do you mind if I borrow one of your photo's of your living room (above) on my blog: http://nostalgiecat.blogspot.co.uk . I will ofcourse credit you and link back here!!...I am making a post about Scandinavian flooring inspiration, and yours is just beautiful!! Please let me know if this is NOT OK asap, as my post will go live on Saturday !! Many thanks!!

    SvaraRadera